Project Zero wykorzystuje potencjał współpracy firmy Amazon i właścicieli marek w celu całkowitego wyeliminowania podrabianych produktów

Automatyczne zabezpieczenia

Dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego opracowanej przez Amazon automatyczne zabezpieczenia nieustannie skanują nasze sklepy i proaktywnie usuwają potencjalnie podrobione produkty. Właściciele marek dostarczają kluczowych danych na swój temat (np. znaków towarowych, logotypów itp.), a nasze systemy sprawdzają ponad 5 miliardów prób aktualizacji ofert dziennie w poszukiwaniu potencjalnych podróbek.

Samodzielne usuwanie podrabianych produktów

Właściciele marek nie muszą już kontaktować się z nami, aby usunąć oferty podrobionych produktów z naszych sklepów. Zamiast tego mogą zrobić to sami, korzystając z naszego nowatorskiego rozwiązania umożliwiającego samodzielne usuwanie takich produktów. Dane te wykorzystujemy również do zwiększania skuteczności naszych automatycznych zabezpieczeń, aby móc sprawnie i proaktywnie wykrywać potencjalne oferty podrobionych produktów w przyszłości.

Serializacja produktów

(jeszcze niedostępna w Polsce)

Właściciele marek umieszczają unikalny kod na każdym wyprodukowanym przez nich egzemplarzu zarejestrowanego produktu. Gdy ktoś kupi go w jednym ze sklepów Amazon, zeskanujemy dany produkt i potwierdzimy jego autentyczność. Ta usługa umożliwia nam wykrywanie i powstrzymywanie procederu podrabiania w przypadku każdego egzemplarza produktu zanim trafi on do klienta.
Najnowsze informacje dotyczące programu Project Zero można znaleźć na naszym oficjalnym blogu lub na stronie Najczęściej zadawane pytania .

Wymagania kwalifikujące do objęcia programem

Krok 1

Twoja marka musi być zarejestrowana w Amazon Brand Registry pod urzędowo zatwierdzonym znakiem towarowym.

Krok 2

  • Musisz być właścicielem praw do znaku towarowego.
  • Musisz mieć konto Amazon z dostępem do programu Brand Registry.
  • Musisz mieć zgłoszone potencjalne naruszenia ze współczynnikiem akceptacji wynoszącym co najmniej 90% w ostatnich sześciu miesiącach.
Aby sprawdzić, czy się kwalifikujesz, zaloguj się przy użyciu konta Amazon powiązanego z programem Brand Registry.
Uwaga: Aby zapobiec niewłaściwemu użyciu naszych narzędzi, Amazon zastrzega sobie prawo do ustalenia na podstawie analizy dodatkowych czynników, czy użytkownik kwalifikuje się do programu.