Palouse Brand wykorzystuje tradycyjne, wypróbowane metody upraw, ale to jednocześnie nowoczesna, przyszłościowa marka. Sara miała doświadczenie w dziedzinie technologii i dobrze rozumiała, że wejście na rynek cyfrowy będzie miało kluczowe znaczenie dla rozwoju Palouse Brand.
Podczas gdy inne marki żywności z tradycjami nadal niechętnie korzystały z handlu online, Sara zrobiła kolejny krok i zbudowała witrynę internetową, w której marka mogłaby prezentować swoje produkty. Dzięki obecności w internecie marka mogła przejrzyście pokazać konsumentom, skąd pochodzi ich żywność – i to aż do konkretnego pola, z którego produkt został zebrany, ponieważ oferty produktów zawierały współrzędne GPS.
Ale to na Amazon sprzedaż zaczęła poważnie rosnąć, przez co Palouse Brand stanęła na drodze do sukcesu w cyfrowym świecie.
„Zaczęliśmy od Seller Central” – wspomina Sara. „Tam znaleźliśmy wszystkie narzędzia potrzebne nam do prowadzenia działalności. Niedługo potem zaczęliśmy zauważać duże postępy. Nasza sprzedaż zaczęła się podwajać z miesiąca na miesiąc”.
Te pierwsze wyniki zachęciły Palouse Brand, aby włożyć jeszcze więcej wysiłku i zaufania w obecność marki na Amazon. Inwestycja okazała się tak opłacalna, że Sara stała się jednym z pierwszych użytkowników wielu narzędzi i programów Amazon.
Jak mówi, „moje podejście polega na tym, że jeśli Amazon wprowadza nowy program, do którego się kwalifikujemy i który może się sprawdzić w przypadku naszej marki, to próbujemy w nim swoich sił. Amazon kładzie szczególny nacisk na zadowolenie klientów, dlatego ufam, że ich programy przyniosą korzyści tak Palouse Brand, jak i naszym klientom”. Kiedy w 2017 roku
Amazon uruchomił Brand Registry jako bezpłatne narzędzie pomagające rozwijać i chronić marki, marka ani chwili nie zastanawiała się nad dołączeniem do programu.