Brand Registry pomaga położyć grunt pod sukces Palouse Brand na Amazon

„Nikt nie oferuje nam takiej ochrony jak Brand Registry. Uważam, że to jeden z najlepszych programów, jakie Amazon kiedykolwiek uruchomił”.

Sara Mader
prezeska Palouse Brand

Od pól uprawnych po technologię

W rodzinie Sary Mader i jej męża, Kevina, całe pokolenia z dumą podchodziły do produkowanego przez siebie pożywienia. Palouse Brand technikami bez sztucznej irygacji uprawia w północno-zachodnim rejonie USA między innymi ciecierzycę, soczewicę i pszenicę.

Głębokie zakorzenienie Sary w rolnictwie połączone z doświadczeniem technologicznym pozwoliły jej realizować wizję zrównoważonych praktyk rolniczych obejmujących całościowy nadzór nad procesem produkcji artykułów spożywczych. Dzięki temu Palouse Brand może mieć pewność, że kiedy ich produkty opuszczają zakład, spełniają wyznaczone standardy jakości.

„Miałam silne przeczucie, że konsumentom coraz bardziej zależy na wiedzy, skąd pochodzi ich żywność, i że z tego powodu przemysł spożywczy już niedługo przejdzie okres radykalnych zmian”.

Marka posiada certyfikowane zakłady uprawy i czyszczenia produktów rolnych stosujące praktyki zrównoważonego rozwoju, a jej zaangażowanie na rzecz środowiska dotyczy również innych aspektów działalności, w tym stosowanych opakowań.

„Chcemy, aby nasz ślad węglowy był jak najmniejszy” – wyjaśnia Sara. „Dlatego sprzedajemy nasze produkty w jutowych, pozbawionych plastiku workach wielokrotnego użytku lub 1,5-kilogramowych, ręcznie szytych workach z bawełny”.

Kiedy wystrzelił w górę popyt na wysokiej jakości, wolne od chemikaliów, niemodyfikowane genetycznie produkty rolne, tak samo poszybowały wyniki sprzedaży produktów Palouse Brand.

Pielęgnowanie rozwoju marki na Amazon

Palouse Brand wykorzystuje tradycyjne, wypróbowane metody upraw, ale to jednocześnie nowoczesna, przyszłościowa marka. Sara miała doświadczenie w dziedzinie technologii i dobrze rozumiała, że wejście na rynek cyfrowy będzie miało kluczowe znaczenie dla rozwoju Palouse Brand.

Podczas gdy inne marki żywności z tradycjami nadal niechętnie korzystały z handlu online, Sara zrobiła kolejny krok i zbudowała witrynę internetową, w której marka mogłaby prezentować swoje produkty. Dzięki obecności w internecie marka mogła przejrzyście pokazać konsumentom, skąd pochodzi ich żywność – i to aż do konkretnego pola, z którego produkt został zebrany, ponieważ oferty produktów zawierały współrzędne GPS.

Ale to na Amazon sprzedaż zaczęła poważnie rosnąć, przez co Palouse Brand stanęła na drodze do sukcesu w cyfrowym świecie.

„Zaczęliśmy od Seller Central” – wspomina Sara. „Tam znaleźliśmy wszystkie narzędzia potrzebne nam do prowadzenia działalności. Niedługo potem zaczęliśmy zauważać duże postępy. Nasza sprzedaż zaczęła się podwajać z miesiąca na miesiąc”.

Te pierwsze wyniki zachęciły Palouse Brand, aby włożyć jeszcze więcej wysiłku i zaufania w obecność marki na Amazon. Inwestycja okazała się tak opłacalna, że Sara stała się jednym z pierwszych użytkowników wielu narzędzi i programów Amazon.

Jak mówi, „moje podejście polega na tym, że jeśli Amazon wprowadza nowy program, do którego się kwalifikujemy i który może się sprawdzić w przypadku naszej marki, to próbujemy w nim swoich sił. Amazon kładzie szczególny nacisk na zadowolenie klientów, dlatego ufam, że ich programy przyniosą korzyści tak Palouse Brand, jak i naszym klientom”. Kiedy w 2017 roku Amazon uruchomił Brand Registry jako bezpłatne narzędzie pomagające rozwijać i chronić marki, marka ani chwili nie zastanawiała się nad dołączeniem do programu.

Ochrona marki, na którą można liczyć

Rejestracja w Brand Registry sprawiła, że Palouse Brand kwalifikowało się do innych programów i narzędzi, które pomagają chronić marki oraz gwarantować rzetelne zdjęcia i informacje na stronach produktów. Gdy Palouse Brand dostarczyła informacje o swojej marce, produktach i własności intelektualnej, natychmiast aktywowane zostały automatyczne zabezpieczenia, które blokują nierzetelne treści i oferty naruszające zasady.

Brand Registry obejmuje również dostęp do zaawansowanego narzędzia Zgłoś naruszenie. Dzięki niemu marki mogą znajdować i zgłaszać oferty podejrzewane o naruszenie praw autorskich, znaków towarowych i patentów. Odkąd Sara zaczęła regularnie korzystać z narzędzia Zgłoś naruszenie, zauważyła znaczny spadek liczby naruszeń.

Zgłaszanie potencjalnych naruszeń do Amazon za pośrednictwem narzędzia Zgłoś naruszenie pomaga doskonalić automatyczne zabezpieczenia chroniące marki na co dzień. Narzędzie okazało się szczególnie przydatne, gdy Sara odkryła, że inny sprzedawca skopiował jej zdjęcia i treści, aby użyć ich w swojej ofercie. Wspomina, jak bardzo była zszokowana: „Nigdy nie myślałam, że ktoś ukradnie zdjęcia, które zrobiłam we własnym studiu fotograficznym i nad którymi pracowałam 20 godzin”.

Dzięki narzędziu Zgłoś naruszenie Sara mogła szybko zareagować.

„Dostępne w Brand Registry narzędzie Zgłoś naruszenie blokuje nieuczciwych sprzedawców. Dzięki Brand Registry mogę reagować na takie przypadki. Nie muszę się nimi dalej zamartwiać. Zgłaszam sprawę i problem zostaje rozwiązany. W ten sposób mogę chronić moją markę i dbać o zadowolenie klientów.
LOKALIZACJA
Pullman (Waszyngton)
BRANŻA
Materiały sypkie
PREMIERA NA AMAZON
2009
NARZĘDZIA OCHRONY MARKI
Amazon Brand Registry

Amazon stawia sobie za cel ochronę konsumentów i oferowanie im rzetelnych usług. Jeśli ktoś podrabia produkty naszej marki, serwis się tym zajmuje. Program Brand Registry jest niesamowity. Oferty podróbek znikają z witryny niedługo po zgłoszeniu.
Sara Maderprezeska Palouse Brand

Brand Registry otwiera skarbnicę narzędzi do rozwijania marki

Dołączenie do Brand Registry dało firmie również dostęp do ekskluzywnych programów i narzędzi rozwoju marki, takich jak treści A+, Sponsored Brands czy Brand Analytics. Narzędzia te, udostępniane markom po rejestracji w Brand Registry, odegrały kluczową rolę w zwiększeniu widoczności marki w serwisie.

„Program Brand Registry dał mi dostęp do treści A+, dzięki którym mogę zaprezentować moją markę tak, jak chcę, by była postrzegana” – mówi Sara. „Kiedy konsument wchodzi na stronę naszego produktu, chcę, aby wiedział, kim jesteśmy i jakie są wartości naszej marki”.

Zdaniem Sary to właśnie treści A+ i Sponsored Brands pomogły Palouse Brand zbudować silniejsze relacje z klientami. Dzięki tym rozwiązaniom mogła pokazać na filmie kombajny zbierające ich pszenicę, ludzi stojących za marką czy sposób produkcji każdego worka żywności trafiającego do klientów.

„Jako sprzedawca chcę zaoferować konsumentom coś naprawdę wyjątkowego” – mówi Sara. „Używam treści A+ i Sponsored Brands przy każdym produkcie sprzedawanym przez nas na Amazon. Uważam, że te możliwości oferowane przez Amazon są siłą, która przyciąga klientów, aby powracali do serwisu i do moich produktów”.

Zbieranie plonów swojej pracy

Minęło 14 lat, odkąd Sara przejęła stery w Palouse Brand, i jej zdaniem przyszłość marki jeszcze nigdy nie wyglądała tak dobrze. Wiele z tego sukcesu przypisuje Amazon.

Programy Amazon umożliwiły Palouse Brand zbudowanie silnej marki, skuteczne chronienie własności intelektualnej i rozwinięcie bazy lojalnych klientów.

Co ważniejsze, sukces marki przełożył się na dobrostan społeczności w miejscu siedziby firmy.

„Kocham Amazon! Jestem jedną z ich największych fanek. Amazon zrobił tak wiele dla naszej rodziny i naszej społeczności. Wielu naszych pracowników otrzymuje jedne z najlepszych świadczeń, co pewnie nie byłoby możliwe, gdybyśmy nie podjęli współpracy z Amazon”.

Już dziś zacznij korzystać z Brand Registry

Zobacz więcej studiów przypadku

STUDIUM PRZYPADKU

Arduino

Project Zero oferuje natychmiastową ochronę marki dla naszej platformy elektroniki typu open source.

STUDIUM PRZYPADKU

Woodsala

Marka ręcznie robionych mebli z drewna zdobywa solidne podstawy.


STUDIUM PRZYPADKU

Popfunk

Project Zero pomaga popkulturowej marce odzieży z nadrukami natychmiast rozwiązywać problemy z podrobionymi produktami.
© 2024, Amazon Services LLC.