Aby kwalifikować się do programu Amazon Brand Registry, Twoja marka musi mieć aktywny zarejestrowany znak towarowy w każdym kraju, w którym chcesz się zarejestrować, lub zgłoszony i rozpatrywany wniosek o rejestrację znaku towarowego, złożony przez portal Amazon IP Accelerator. W programie Brand Registry akceptowane są również marki, które oczekują na zarejestrowanie znaku towarowego w odpowiedniej instytucji ds. znaków towarowych (patrz sekcja poświęcona wymogom dla poszczególnych krajów). Znak towarowy Twojej marki musi mieć postać znaku słownego lub znaku obrazowego ze słowami, literami lub cyframi (znak słowno-graficzny). W zależności od tego, gdzie zarejestrowany jest Twój znak towarowy, kwalifikujące się znaki towarowe mogą mieć różne klasyfikacje, w zależności od instytucji przyznającej prawa do znaku towarowego. Poniżej znajdują się przykłady znaków towarowych, które mogą obecnie zostać objęte programem:
Obecnie akceptujemy tylko znaki towarowe zarejestrowane przez odpowiednie instytucje państwowe w
Stanach Zjednoczonych,
Brazylii,
Kanadzie,
Meksyku,
Australii,
Indiach,
Japonii,
Francji,
Niemczech,
Włoszech,
Turcji,
Singapurze,
Hiszpanii,
Arabii Saudyjskiej,
Wielkiej Brytanii,
Egipcie,
Szwecji,
Polsce,
Beneluks,
Unii Europejskiej i
Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jeśli Twój znak towarowy jest zarejestrowany w Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO), podaj odpowiedni numer znaku towarowego nadany przez krajową instytucję ds. znaków towarowych, ponieważ może on różnić się od numeru znaku towarowego nadanego przez WIPO. Jeśli Twój znak towarowy jest zarejestrowany przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO), wybierz EUIPO jako swojego rejestratora znaków towarowych w zgłoszeniu. Program Brand Registry nie jest powiązany z żadną z tych instytucji. Nie kontaktuj się z nimi w celu uzyskania informacji na temat programu Brand Registry. Aktualizacje kryteriów objęcia programem Brand Registry będą publikowane na tej stronie.
Tekst znaku towarowego musi być zgodny z nazwą marki we wniosku. Jeśli znak towarowy jest znakiem obrazowym ze słowami, literami lub cyframi, musisz przesłać kopię grafiki w wersji identycznej z tą, która widnieje w rejestrze znaków towarowych. Przed złożeniem wniosku upewnij się, że te informacje są zgodne.
Ten znak towarowy musi również znajdować się na Twoich produktach lub opakowaniach.