Od samego początku Leslie miała jasny plan, aby sprzedawać Taco vs Burrito tylko na Amazon.
Po części było to po prostu najpraktyczniejsze rozwiązanie. „Właścicielem firmy jest mój syn i nie chcieliśmy przekształcić jej w coś, czego nie byłby w stanie opanować” – wyjaśnia Leslie. „Wybór Amazon był oczywisty, bo serwis pozwala wyeliminować wiele dodatkowej pracy i jest opłacalnym miejscem do prowadzenia sprzedaży”.
Dzięki poprzednim doświadczeniom ze sprzedażą na Amazon Leslie znała już
Amazon Brand Registry – darmowy program, który pomaga markom chronić własność intelektualną i zarządzać rzetelnością ofert ich produktów. Ponieważ znak towarowy Taco vs Burrito był już w procesie rejestracji, Leslie i Alex mogli od razu dołączyć do Brand Registry. Udział w Brand Registry sprawił również, że kwalifikowali się do ponad 20 programów budowania marki, w tym do Amazon Launchpad.
Launchpad to program, który pomaga przedsiębiorcom wprowadzić na rynek produkty unikatowe, innowacyjne lub zrównoważone dla środowiska oraz zwiększać sprzedaż takich wyrobów. Oferuje korzyści premium, takie jak narzędzia zaangażowania klientów, merchandising i wsparcie strategiczne, aby pomóc zwiększyć sprzedaż online i ułatwić klientom odkrycie danej marki.
„Korzystałam z Launchpad z moją drugą firmą, GoodHangups, i pokochałam ten program. Dlatego kiedy zaczęliśmy przygodę z Taco vs Burrito, złożyłam wniosek o rejestrację w programie” – wyjaśnia Leslie.
W programie najbardziej spodobały się Leslie dodatkowe korzyści: „Zyskujesz dostęp do ekskluzywnych możliwości marketingowych i rabatów. A gdy osiągniesz określony próg sprzedaży, przydzielany jest ci opiekun klienta”.